Categorieën
Uncategorized

De toekomst van de technologie

Dagboekautomaten zijn een unieke elektronische verkoopmethode voor dagboeken. Wanneer de gebruiker gegevens invoert met behulp van het toetsenbord, creëert de machine de tellercode en deze code wordt toegewezen aan een gleuf van een agenda waarin de goederen worden opgeslagen. De goederen kunnen vervolgens worden verwijderd door de agent van de snoepautomaat te betalen. Op deze wijze wordt elk artikel toegewezen aan een gleuf met voldoende ruimte om het op te slaan. Het aantal artikelen kan ook op de goederen worden afgedrukt, b.v. het aantal artikelen op een doos of container, de waarde van elk artikel, enz. De goederen worden één voor één aan de klant verkocht. De gemeenschappelijke machine is uitgerust met een maximumleeftijd van twee jaar en een onderhoudsbijdrage van 50.000 euro, hetgeen betekent dat upgrades duur zijn. De maximale persoonlijke debetkaartverkoophoeveelheid die met deze machine kan worden gekocht, bedraagt 500.000 euro.

Daklekkage

 

power-of-information-is-a-non-2014 revolutie die de volgende technische vooruitgang met zich meebrengt:

1. De ontwikkeling van het informatiesysteem is aan de gang en er vinden ontwikkelingen plaats in de vereiste toepassing.

2. De “informatie-visie” wordt doeltreffender en doelmatiger, waardoor het menselijk potentieel op alle mogelijke manieren ten volle wordt benut.

3. Er ontwikkelt zich een eerste massa consumenten die meer informatie en meer service van bedrijven en instellingen verlangt, met name nu op het gebied van marketing. Deze “consumerisation” veroorzaakt een enorme vraag naar de toepassing van informatietechnologieën.

4. Een ander onderdeel van de nieuwe informatietechnologie is de “software-visie”, die in de Europese regio gretig aftrek vindt. In de software-visie bestaat de weergave van de gegevens van het bedrijf uit pictogrammen, mails, rapporten, webpagina’s, vergaderingen, podcasts, video’s, enz. die worden gehost in de cloud of op een andere externe locatie. Deze herinnering leidt ertoe dat de informatietechnologie meer platforms heeft voor communicatie met de behoeften van het bedrijfsleven.

5. Nieuwe ondernemingen beginnen zich meer te richten op het gebruik van IT voor innovatie en voor hun kernactiviteiten. Het doel van hun IT-strategie is IT te gebruiken als een bedrijfsinstrument dat hun productiviteit kan verbeteren, hun kosten kan verlagen en hun belangrijkste bedrijfsdoelstelling, namelijk het verlenen van een goede klantenservice, kan verbeteren.

Dit hangt samen met het institutionele geheugen. De nieuwe IT-producten en -diensten zijn in de eerste plaats van belang voor de volgende instellingen:

1. Gezondheidsinstellingen

2. Onderwijs

3. Regeringen

4. Magnaten en privévermogen

5. Spelers in opkomende markten

Conclusie

Wat de toekomstige richting van IT betreft, is het belangrijk te erkennen dat de creativiteit van het bedrijf en niet de technologie van primair belang is. Business en IT kunnen samen met andere business worden verbeterd en zij kunnen samenwerken om een superieure dienst te verlenen. Technologie is slechts een belemmering voor het bedrijfsleven. De sleutel tot het gebruik van technologie als bedrijfsinstrument is inzicht in de voors en tegens van de technologie en hoe deze uw bedrijf positief kan beïnvloeden.

Over Patrick A. Spencer:

Patrick A. Spencer is een MCSE en ITIL expert. Zijn expertisegebieden omvatten on-line informatiesystemen, netwerken, zakelijke en beheerde IT-diensten en software engineering. Hij verzorgt ook trainingen voor IT-professionals. De heer Spencer is in het bezit van certificeringen van Microsoft en CompTia, waaronder MCSE, MCSA, Security+, Linux+ en i-Net+, en was Subject Matter Expert (SME) voor de ontwikkeling van de CompTia Linux+.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *